10:13 Ledertrening 2024
I år også blir det forhåndspåmelding og loddtrekning for 10:13 Ledertrening. Forhåndspåmelding vil skje en uke i januar, dato kommer. Mer informasjon om påmelding står i et eget avsnitt lenger ned på siden. Link til forhåndspåmelding kommer rett før. Vi planlegger for 10:13-festival i 2024 og gleder oss til å trene nye "lederrekrutter" på 10:13 Ledertrening, så hold av uke 32, 4.-9.august 2024. Vi vil invitere deg som tidligere har vært deltaker på 10:13-festivalen og som er ferdig med 8.klasse (født 2010) i 2024 til en annerledes ledertrenings uke som skjer samtidig med sommerens råeste festival for tweens! |
HVOR:
Horve/Nordlys
|
NÅR:
4.-9.august 2024
|
HVEM:
Født 2010
|
PRIS:
pris kommer
|
Du får oppleve festivalen et år til samtidig som du får lære hva det vil si å være en god leder. Du får prøvd deg i praksis i ulike lederteam på festivalen, og du skal få bli bedre kjent med Jesus og andre som vil bli ledere. I tillegg vil det være et eget ledertreningsopplegg deler av dagen, og vi starter samtidig med lederne dagen før festivalstart.
10:13 Ledertrening overnatter på Nordlys Misjonssenter i Alsvik, her spiser vi frokost før vi reiser 15 min til Horve og tilbringer resten av dagen på festivalen. Her får du litt praksis i de teamene du ønsker å bli bedre kjent med. Utenom praksisen er du fri til å bli med på alt det som festivalen har av aktiviteter, kafé, møter++. På torsdagen får du selvfølgelig være med når vi tar med hele festivalen i Kongeparken. Prisinfo: Prisene er medlem i Leirklubben/ ikke-medlem i Leirklubben: pris kommer Inkluderer overnatting, mat, buss og inngang i Kongeparken. |
Her får du være med på det som skjer på festivalen samtidig som du får opplæring i å være leder på 10:13. Dette er for deg som:
|
PÅMELDING:
Det gis deltakerplasser ved loddtrekning. En uke i januar (dato kommer) kan en forhåndspåmelde deltakere som skal være med i trekningen. Vi vil gjerne at dere sender inn en påmelding pr gruppe med inntil 4 deltakere i en gruppe. Dersom en gruppe er flere enn 4 stk må de fordeles på to grupper som begge forhåndspåmeldes innen fristen. Det er mulig å skrive i kommentarfelt at disse gruppene hører sammen, men de håndteres som to grupper i loddtrekningen.
Dersom det dukker opp en venn til som skulle vært en del av gruppa etter at dere har gjort forhåndspåmeldingen, kan dere gjøre en ekstra påmelding for denne deltakeren innen fristen og kommentere hvem deltakeren hører til (navn på de i gruppa som allerede er forhåndspåmeldt). Vi vil før trekningen gå gjennom gruppene og etter beste evne «samle» de vi har fått informasjon om eller ser at hører sammen. Hvis noen da har blitt flere enn 4 stk vil vi ta kontakt og be dere dele dem i to grupper.
Det er viktig å få kontaktopplysning til foresatte til alle deltakerne i gruppa. Hvis dere ikke har e-postadresse og tlf.nr. for alle foresatte når forhåndspåmeldingen blir gjort, er det flott om dette ettersendes snarest mulig på e-post til 1013@normisjon.no. Dette brukes når vi skal kontakte dere med svar på trekningen.
Når vi trekker så får deltakerne i gruppa plass på 10:13 Ledertrening til alle plassene er tatt. Deretter vil de som trekkes settes på venteliste i nummerert rekkefølge.
Etter trekningen er gjort trenger vi litt tid til å gjøre klart svarene til alle gruppene. I svaret vil en få vite resultatet av trekningen og alle som fikk plass vil få en link til endelig påmelding . Plassen MÅ aksepteres innen en frist etter tildelt plass, ellers går plassen til deltakere på ventelisten.
Dersom det ikke blir venteliste etter trekning vil ledige plasser legges ut fortløpende.
Etter 1.mai forbeholder vi oss retten til å ta inn deltakere fra ventelisten basert på hva som er mest hensiktsmessig for å få plass til flest mulig.
En gruppe kan bestå av både gutter og jenter, men gutter og jenter må bo på hvert sitt rom.
Det er begrenset antall plasser på 10:13 Ledertrening.
Det gis deltakerplasser ved loddtrekning. En uke i januar (dato kommer) kan en forhåndspåmelde deltakere som skal være med i trekningen. Vi vil gjerne at dere sender inn en påmelding pr gruppe med inntil 4 deltakere i en gruppe. Dersom en gruppe er flere enn 4 stk må de fordeles på to grupper som begge forhåndspåmeldes innen fristen. Det er mulig å skrive i kommentarfelt at disse gruppene hører sammen, men de håndteres som to grupper i loddtrekningen.
Dersom det dukker opp en venn til som skulle vært en del av gruppa etter at dere har gjort forhåndspåmeldingen, kan dere gjøre en ekstra påmelding for denne deltakeren innen fristen og kommentere hvem deltakeren hører til (navn på de i gruppa som allerede er forhåndspåmeldt). Vi vil før trekningen gå gjennom gruppene og etter beste evne «samle» de vi har fått informasjon om eller ser at hører sammen. Hvis noen da har blitt flere enn 4 stk vil vi ta kontakt og be dere dele dem i to grupper.
Det er viktig å få kontaktopplysning til foresatte til alle deltakerne i gruppa. Hvis dere ikke har e-postadresse og tlf.nr. for alle foresatte når forhåndspåmeldingen blir gjort, er det flott om dette ettersendes snarest mulig på e-post til 1013@normisjon.no. Dette brukes når vi skal kontakte dere med svar på trekningen.
Når vi trekker så får deltakerne i gruppa plass på 10:13 Ledertrening til alle plassene er tatt. Deretter vil de som trekkes settes på venteliste i nummerert rekkefølge.
Etter trekningen er gjort trenger vi litt tid til å gjøre klart svarene til alle gruppene. I svaret vil en få vite resultatet av trekningen og alle som fikk plass vil få en link til endelig påmelding . Plassen MÅ aksepteres innen en frist etter tildelt plass, ellers går plassen til deltakere på ventelisten.
Dersom det ikke blir venteliste etter trekning vil ledige plasser legges ut fortløpende.
Etter 1.mai forbeholder vi oss retten til å ta inn deltakere fra ventelisten basert på hva som er mest hensiktsmessig for å få plass til flest mulig.
En gruppe kan bestå av både gutter og jenter, men gutter og jenter må bo på hvert sitt rom.
Det er begrenset antall plasser på 10:13 Ledertrening.
Eksempler på mulige praksisoppgaver i de ulike teamene:
Trivsel:
Service:
Møte:
Kafé:
|
Tlf.: 51 68 27 50
Underveis i festivalen: 98 21 61 77/ 98 21 61 78
Underveis i festivalen: 98 21 61 77/ 98 21 61 78